Interacțiunile dintre șoferi, mașini și împrejurimile lor !

  • Acest articol teoreticiza interacțiunile dintre șoferi, mașini și împrejurimile lor. Folosind cele patru relații umane-tehnologie ale lui Don Ihde pentru a analiza modurile în care se dezvoltă relațiile om-mașină prin procesul de conducere.

 

  • În cazul conducerii autoturismelor non-autonome, oamenii sunt angajați cu autoturisme în ansambluri de șofer conducatori, în cadrul cărora sunt conștienți nu numai de autovehicul și modul în care controlează mișcarea, ci și condițiile rutiere și de mediu transmise prin mașină. În autovehicule autonome și semi-autonome, legătura dintre șofer și mașină, procesul de conducere și mediul înconjurător este întrerupt

 

  • Aceasta poate fi considerată o schimbare pozitivă, eliberând șoferii de munca de conducere pentru a se bucura de odihnă și divertisment pe măsură ce devin pasageri; cu toate acestea, în timp ce mașina se mută într-o relație de fond cu oamenii din interiorul vehiculului, poate deveni dificil pentru un om să preia controlul asupra procesului de conducere cu puțină avertizare.

 

  • Această ediție specială reunește o serie de perspective sociale și umaniste privind relațiile dintre automatizare, mediile digitale și viața de zi cu zi. Ne-am străduit să depășim hype-ul și anxietatea actuală în jurul autovehiculelor, al algoritmilor și al roboticii și să înțelegem mai exact și mai precis ce ar putea însemna automatizarea, cum și cu ce efecte se încurcă cu zi cu zi viața și modul în cercetarea acestor relații ne ajută și în procesul de înțelegere a proceselor de schimbare a mass-media în societate.

 

  • Recent majoritatea agențiilor de marketing au anunțat o schimbare majoră în modul în care piesele și accesorile auto sunt comercializate în prezent către consumatori. În loc să comercializeze un produs sau o marcă pe atributele sale raționale sau funcționale, cum ar fi testarea cailor putere, agilitate sau functionarea in parametrii reali, distribuitorii comercializează mărci pe dimensiunile lor experiențiale sau emoționale, cum ar fi senzațiile oferite de conducerea automobilului.

 

  • Această schimbare spre „marketingul experimental” nu numai că a afectat produsul final de publicitate al clientilor, procesul de cercetare publicitară, dar a stimulat și noi moduri și modele pentru planificarea mediatică a publicității. Pentru a înțelege, modelul liniar și secvențial al persuasiunii mass-media este înlocuit de modele mai experimentale, cu durată mai scurtă.

 

  • Specialistii de marketing auto au o nouă modalitate personalizată de apropiere a consumatorului sau sunt doar mijloace revizuite de obiectivare a consumatorului?

 

  • Această analiză cuprinde mai multe dimensiuni și analizează tot ceea ce înseamnă schimbările media și reprezentările consumatorilor pentru un condus mai eficient si mai in siguranta.