Chiptuning Dacia Logan

Operatiunea de chip tuning Dacia Logan consta in reprogramarea unei sectiuni din memoria calculatorului de injectie (UCH) cu scopul de a modifica diagramele de functionare ale motorului si obtinerea unor performante mai bune. Prin chip tuning se modifica timpul de injectie, momentul producerii scanteii, cantitatea de carburant si presiunea in turbina in cazul motorizarii turbo diesel.

Tehnologie

Conectarea la calculatorul de injectie UCH si reprogramarea memoriei flash se realizeaza cu cea mai performanta consola de tuning – New Genius, direct prin portul OBD 2. Asadar, daca nu trebuie sa intervenim fizic asupra calculatorului de injectie, durata de lucru poate varia de la 10 minute (motorizari benzina) pana la 30-45 minute (motorizari turbo diesel). Reprogramarea este perfect reversibila, iar revenirea la setarile de fabrica este gratuita. Ajustarile de parametri in software si reprogramarea calculatorului de injectie la Dacia Logan se realizeaza numai cu aparatura profesionala si software original, marca Dimsport.

Performanta

Resoftarile au ajuns etalon pentru toti posesorii Dacia Logan, dar si pentru concurenta. Reusim in doar 30 minute sa facem fericit, orice posesor de Dacia Logan. Variantele de chip tuning propuse de noi pentru motorizari benzina, aduc un spor de 8-10% la valorile de putere si cuplu initiale. Motorizarile turbo diesel sunt mai generoase si ofera cresteri de cuplu si putere cu pana la 35% mai mari decat cele initiale.

Consum

Ajustarea optimizata a cuplului motor, cresterea puterii si imbunatatirea reprizelor la motorizarea turbo diesel 1.5dCi, poate duce la reducerea consumului de carburant cu valori cuprinse intre 5-10 %. Indiferent daca alegi una din variantele de software ECO Tuning, Stage 1 sau Stage 2, reducerea vizibila a consumului se realizeaza daca adopti un stil de sofat lejer, fara apasari brutale ale pedalei de acceleratie si intr-un regim de viteza economic.

Scaderea consumului de carburant dupa chip tuning, nu se aplica pentru motorizari benzina. Mai mult este posibil sa observam cresteri de consum atunci cand motorul lucreaza intr-un regim de turatii inalte.