Volkswagen a contribuit la dezvoltarea celei mai populare masini europene din ultima jumatate a secolului a precedat o serie de circumstante in care unul dintre prototipurile sale Golf si-a jucat rolul.
Indiferent dacă doresc să recunoască acest lucru sau nu, producătorii auto de astăzi sunt de clasă mijlocie și au fost transformați într-un singur model – Volkswagen Golf.
Desigur, se confruntă cu o altă competiție, dar atunci când facem noi modele, trebuie să cumpărăm un Golf, care se reduce la detaliile cele mai detaliate și exploră.
Aici nu ne referim la copierea desenelor, ci la inventarul total. Acest lucru poate fi discutat după ani de experiență în testarea mașinilor, care a devenit mai bună în timp. În același timp, Golful este întotdeauna un pas înaintea altora în ceea ce privește complexitatea designului și construcției.
Nu vă faceți griji, iar germanii au făcut același lucru astăzi și au făcut restul. Erau de la italieni și FIAT. În 1970, designerul de aur, care a fost cu patru ani înainte de premiera mondială, a spus că atunci când a făcut o schiță de golf la o fabrică la Wolsburg, FIAT128 a fost oprită accidental.
Reamintim, în 1969, a apărut „o sută și jumătate” și este considerat a fi prima mașină cu un concept modern care a unificat unitatea frontală, motorul pop-up cu supapă și supapele fără presiune, suspensia „mecferson” și partea superioară a discului.
Volkswagen a îmbunătățit în continuare această idee și a decis să proiecteze valuri, deoarece alte prototipuri erau un concept dezastruos și depășit.
În acel moment (1969), Torino a condus foarte puternic prototipul Zastava 101. De îndată ce a fost luată decizia de a transfera versiunea Zastava în versiunea Hebei, Uaro a oferit germanilor o idee nebună și a atras Golful ca pe o hack-ul de trei. ușile care au indicat sporturi și trăsături tinerete mai mult decât este necesar în șaptezeci de ani ambițioase și de vară.
La fel este și forma corpului care a determinat soarta mașinii până în prezent.
Rudolf Liding, noul director al Volkswagen, care a încetat să dezvolte prototipul cu tracțiune spate și motorul interior cu apă răcită în spatele scaunului din spate, este de asemenea abandonat pentru aspectul lui Golf.
După patru ani de dezvoltare, în mai 1974, Golf (fabrica de tip 17) a văzut lumina zilei. La început, s-au făcut versiuni de 3 și apoi 5 uși. A luat imediat Audi 50 și Audi 80, 1.1 litri cu 50 CP, 1.3 cu 60 CP și 1.5 cu 70 CP.
Vânzările reprezintă un început excelent din prima zi. Clienții au crezut că au un caracter sportiv, chiar și cu cel mai mic motor. De vreme ce criza petrolului era la acel moment, cererea era foarte mare. Din acest motiv, versiunea cu o cutie de viteze cu cinci trepte si cu o viteza de 90 km / h a scazut de la 6,4 la 5,2 l / 100 km.
Un moment istoric semnificativ este aspectul modelului GTI din 1976. A primit un motor de 1.6-cai de la Audi 80 GTE cu 110 CP (la 6100 rpm), discuri de ventilație și răcitoare de ulei.
Detaliile estetice au reprezentat o adevărată atracție – unelte cu bile sub formă de bile de golf, spoiler față, anvelope 175/70 HR 13, un cadru frontal roșu și spumă neagră pe ușa hayonului de la toate celelalte mașini.
Motorul avea un motor K-detronic cu injecție de carburant și, cu o greutate de 810 kg, avea o performanță foarte atractivă la acel moment – viteza maximă era de 182 km / h și accelera la „o sută” în 9,2 secunde.
Golf GTI.
Un alt moment foarte important în dezvoltarea Golfului a avut loc în septembrie 1976. Sa introdus un model diesel, care la acel moment era destul de neobișnuit.
Până atunci, motoarele diesel erau considerate foarte murdare și rebele. 1,5 benzină a fost utilizat ca bază pentru dezvoltarea motorinei. Astfel, la inceput, masinile aveau o capacitate de 1,5 litri si 50 CP si au fost in curand crescute la 1,6 si 54 CP. În ciuda zgomotului și vibrațiilor, a fost durabil datorită consumului foarte redus de carburant de aproximativ 5 l / 100 km.
Prima repornire a fost în 1978. A primit bare de protecție cu o funcție de absorbție a puterii atunci când a lovit și a îmbunătățit drastic și a corodat. Golfurile au fost tăiate masiv datorită aliajului metalic reciclat, care a fost folosit apoi și a conținut o cantitate mare de cupru.
În august 1979, a fost introdusă versiunea Sedan a lui Golf sau Jetta. Este destinat clienților mai conservatori și are versiuni de 2 și 4 uși. În America de Nord, acesta a înregistrat un mare succes, dar în Europa vânzările erau mult sub așteptări.
Un an mai târziu, Golful obține o lumină spate cu schimbare și un nou panou de control și instrumente. Cu acest design, această mașină era cea mai apropiată de desenele originale originale.
Nivelurile „C”, „CL” și „GL” au fost introduse, iar panoul de instrumente este echipat cu instrumente instrumentale moderne și indicatoare LED. GTI a devenit disponibil cu 5 uși. Pe măsură ce producția sa încheiat, au fost introduse versiuni mai luxoase ale modelelor „LX” și „GX”, precum și Golf Pirelli speciale.
Astfel, în 1982 a primit un motor de 1,8 „. Prețul său era considerabil mai mare decât versiunea de bază din 1976 – 22,800 DM față de 13,850 DEM, iar ideea era să prezinte o versiune GTI cu profil redus pentru uzul cotidian.
Acesta este momentul pentru istoria Golfului, iar întreaga clasă compactă este introducerea primului motor turbo-diesel. În martie 1982, Golf GTD a fost prezentat la Târgul Envey.
La acea vreme a fost cea mai eficientă mașină serială din lume. Acesta se bazează pe modelul GTI din Asia, cu multe elemente de design stabilite, inclusiv scaunul sportiv Rekaro.
Cu ajutorul lui Gareth, turbocompresorul avea 70 în loc de 54 de cai și 133 în loc de 104 Nm de cuplu. Au fost efectuate în total 30 de modificări ale motorului pentru a crește puterea și a reduce cererea.
Cu toți aditivii greutatea a crescut cu 18 kilograme, iar consumul mediu a fost mai mic de 6 l / 100.
Producția primei generații de golf în Nemanja se încheie în 1983. Au fost produse peste 6 milioane de motoare diesel.
Cu excepția Germaniei și a Iugoslaviei, echipa de golf se află în Australia, Belgia, Statele Unite, Africa de Sud, Nigeria și Mexic.