Mai rapid, mai furios, mai serios, Noul BMW ALPHA

3.6 secunde până la prima sută şi 330 km/h viteză maximă

Automobilul sport de lux este oferit de către atelierul german cu o singură motorizare – un V8 de 4.4 litri cu două turbo compresoare twin-scroll, cu sistem de injecție directă a benzinei și Valvetronic, care produce 608 CP și 800 Nm de cuplu.

Pe lângă noile turbine de 54 mm, intercooler-ele dispun acum de o interconectare care acționează ca un egalizator, reducând pulsațiile de presiune între cele două bănci cilindrice ale motorului V8. Acest lucru împreună cu un nou software de gestionare electronică a motorului înseamnă că cuplul de vârf de 800 Nm, care reprezintă o creștere de 20%, este acum disponibil de la 2.000 la 5.000 de rpm. Respectiv, soluţia duce la un răspuns la acceleraţie îmbunătățit semnificativ, o mai mare putere livrată și un câștig eficient de performanță în intervalul celor mai relevante rotaţii.

Toate componentele sistemului de răcire de înaltă performanță sunt proiectate pentru a elimina ineficienţele și pentru a maximiza eficiența – coolere speciale de mare volum sunt interconectate prin furtunuri cu un diametru mai mare pentru un debit maxim. De asemenea, intercoolerele specifice cuprind o instalație indirectă de aer/apă/aer pentru a facilita căile scurte de admisie a aerului. Combinate cu nişte coolere externe suplimentare de apă și un cooler de ulei de transmisie, sistemul asigură stabilitatea termodinamică a motorului V8 bi-turbo în orice moment, chiar și în cele mai mari sarcini și temperaturi atmosferice ambientale.

Noul BMW ALPINA B7

Noul BMW Alpina B7 accelerează acum de la 0 la 100 km/h în doar 3.6 secunde (anterior 3.7 secunde) și poate ajunge la o viteză maximă de 330 km/h! Pentru comparaţie, un M760Li xDrive facelift face sprintul în 3.8 secunde, iar viteza maximă e limitată la 250 sau opţional la 305 km/h.

BMW Alpina B7 2019 dispune de cea mai recentă generație a transmisie automate ZF cu opt trepte (8HP76) cu ALPINA SWITCH-TRONIC. Software-ul de transmisie a fost reprelucrat complet și adaptat în mod specific caracteristicilor de performanță ale noului motor actualizat, oferind confort excepțional de condus și performanțe dinamice în toate situațiile. Raporturi de viteze strânse și cu un coeficient total de 7.81:1 duc la un nivel ridicat de confort și eficiență în schimburi.

În modul automat combinația de opt trepte și cuplul mare al motorului facilitează oferă o deplasare o deplasare confortabilă cu turaţii scăzute chiar şi la viteze mari. În modul Sport, timpul de schimbare a treptelor a fost îmbunătățit în continuare și sunt acum comutate considerabil mai rapid și mai energic.

Componentele de transmisie, cum ar fi convertorul de cuplu cu ambreiaj blocant și seturile de roți planetare sunt întărite și, împreună cu răcirea interioară a transmisiei, sunt proiectate pentru a face față în mod specific la nivelul ridicat de cuplu livrat. Acest lucru înseamnă că nici o reducere de cuplu nu este necesară când treptele se schimbă în creştere, ceea ce face dinamica longitudinală impresionantă.

Sistemul de eșapament din oțel inoxidabil ALPINA Sports este responsabil pentru o reducere a presiunii și greutății din spate. Supapele de evacuare active permit conducătorului auto să influențeze experiența sunetului utilizând un comutator de control cu modurile Comfort sau Sport. În mod tipic, cele două terminaţii duble sunt integrate elegant în bara de protecţie posterioară.